چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۲
۰ نفر

ژوهانسبورگ: با نزدیک شدن به زمان برگزاری جام‌جهانی، تب فوتبال در آفریقای جنوبی حسابی بالا گرفته است

 به‌همین خاطر تعدادی از مادربزرگ‌های این کشور هم یک تیم فوتبال تشکیل داده‌اند و در حال تمرین برای شرکت در یک مسابقه جدی هستند. 

اعضای این تیم فوتبال را 35 خانم  60 تا 87 ساله تشکیل می‌دهند  و قرار است برای شرکت در نخستین مسابقه خود به‌زودی به جام بازنشسته‌ها در ایالت میشیگان آمریکا اعزام شوند. این تیم که  مردم  نامش را «مادربزرگ،مادربزرگ» گذاشته‌اند و طرفداران زیادی هم دارد، برای رفتن به آمریکا دچار مشکلات مالی است.

واژگونی خودرو حین آموزش

آکسفورد: یک دختر جوان انگلیسی در دومین جلسه آموزش رانندگی خود همه اهالی شهر آکسفورد را انگشت به‌دهان کرد. قضیه از این قرار است که این دختر 20‌ساله در حالی که مقررات سختی برای احتیاط در هنگام آموزش رانندگی در نظر گرفته شده است در یک حرکت، خودروی آموزشگاه رانندگی را روی سقفش برگرداند! در این حادثه عجیب و غریب شاگرد و  مربی  هر دو فقط دچار جراحت سطحی شدند و با چند بخیه به خانه‌شان رفتند. 

مسئولان آموزشگاه رانندگی با اعلام اینکه حال عمومی شاگرد و استاد خوب است گفته‌اند که قرار است به زودی جلسه بعدی آموزش رانندگی این دختر جوان با یک خودروی جدید شروع شود. آنها  امیدوار هستند که بقیه دوره این شاگرد را به خیر و سلامت پشت سر بگذارند!

شغل: خوردن و خوابیدن

لندن:  بیشتر از 2هزار نفر برای به دست آوردن یک شغل ویژه در شهر لندن نام‌نویسی کرده‌اند و منتظر خبر خوش استخدام‌شان هستند. این شغل ویژه که به مذاق این افراد خیلی خوش آمده فقط خوردن و خوابیدن است.

یک شرکت به تازگی در یک آگهی اعلام کرده بود که حاضر است 36 هزار دلار برای مدت یکسال به افرادی که فقط ذائقه خوبی داشته باشند و بتوانند هر روز حدود 400 کالری بیشتر از حد معمول غذا بخورند، پرداخت کند. علاوه بر این، شاغلان در این سمت باید از قرص‌های لاغری این شرکت استفاده کنند تا متخصصان بتوانند نتیجه آن را در واقعیت ببینند.

این شرکت ادعاکرده است که داروی جدیدش قادر است تا 30‌درصد کالری مصرفی فرد را جذب کند و به همین خاطر لازم نیست چاق‌ها به جز خوردن و خوابیدن کاری بکنند!

نجات معجزه آسای زوج فرانسوی

گلیون : زنده ماندن معجزه آسای یک زوج جوان در یک تصادف شدید در سوئیس مردم این کشور را شگفت‌زده کرده است. این زوج گردشگر فرانسوی در حال حرکت در مسیر دهکده گلیون بودند که تصادف شدید با یک کامیون خودروی آنها را نصف کرد اما راننده و سرنشین هر دو زنده ماندند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که راننده این خودرو در حال سبقت بوده که با این کامیون تصادف کرده است. پلیس سوئیس می‌گوید خودروی این زوج بیشتر از 50 متر به همراه کامیون کشیده شده است و راننده این کامیون به خاطر شوک ناشی از این تصادف در بیمارستان به سر می‌برد.

سخنگوی پلیس سوئیس همچنین با اعلام اینکه زنده بیرون آمدن از چنین تصادف شدیدی بیشتر شبیه یک معجزه است، تاکید کرد که حتی کیسه‌های هوا کمک چندانی به این زوج نکرده‌ است.

کد خبر 105161

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز